Table of Contents
پنجاب محتسب
پنجاب محتسب کا ادارہ سرکاری خدمات سے متعلق شکایات کے ازالے کے لیے قائم کیا گیا ہے۔ اس کا مقصد معاشرے میں امن و امان قائم کرنا اور مجرموں کو قانون کے مطابق سزا دینا ہے۔ آپ کو یا آپ کے علاقے کے لوگوں کو کسی بھی سرکاری ادارے سے متعلق کوئی مسئلہ ہے۔ لہذا آپ پنجاب محتسب کے پاس اپنی شکایات درج کر سکتے ہیں۔ اس ادارے کو آن لائن یا ہاتھ سے شکایات درج کرنے کا طریقہ فراہم کیا گیا ہے۔ درخواست دہندگان اپنی پسند کا طریقہ منتخب کرکے اپنی شکایات درج کراسکتے ہیں۔
پنجاب محتسب نے ان کی شکایات کو فوری طور پر دور کرنے کے لیے بہترین اقدامات کیے ہیں۔ یہ ادارہ کئی دہائیوں سے لوگوں کی شکایات کے ازالے کے لیے خدمات پیش کر رہا ہے۔ اس ادارے کا مقصد پنجاب میں رہنے والے لوگوں کے حقوق کا تحفظ اور قانون کی حکمرانی کو یقینی بنانا ہے۔ اس ادارے کے ذریعے اس بات کو یقینی بنایا جاتا ہے کہ کسی بھی شخص کے ساتھ ہونے والی ناانصافیوں کا جائزہ لیا جائے اور اس کا فوری ازالہ کیا جائے۔ یہ صوبائی حکومت کے کسی بھی محکمے یا ادارے کے خلاف شکایات کا ازالہ کرتا ہے۔
Announcing Launch Of Apni Chat Apna Ghar Scheme On 14th Aug
موبائل ایپ کے ذریعے آن لائن شکایات کا اندراج کریں۔
پنجاب محتسب کو آن لائن شکایات درج کرانے کی سہولت بھی فراہم کی گئی ہے۔ درخواست دہندگان آن لائن شکایات کے اندراج یا اس ادارے کے بارے میں بہترین معلومات حاصل کرنے کے لیے گوگل پلے اسٹور سے پنجاب محتسب ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ شکایات کے اندراج کے لیے پنجاب محتسب کی ویب سائٹ بھی فراہم کی گئی ہے۔
آپ گھر بیٹھے بغیر کسی پریشانی کے بہتر معلومات حاصل کر سکتے ہیں اور کسی بھی سرکاری ادارے کے بارے میں شکایت درج کروا سکتے ہیں۔ شکایت کنندہ کو ایس ایم ایس کے ذریعے کارروائی کی اطلاع دی جاتی ہے۔ آپ کے کسی بھی ضروری کام میں غیر ضروری تاخیر، بدانتظامی، بدعنوانی، غفلت یا بدعنوانی کی شکایت اس ادارے میں درج کروائی جا سکتی ہے۔ آپ کی شکایات 90 دنوں کے اندر دور ہو جاتی ہیں۔
Beware Of Fraudsters From BISP Program Messages Only 8171
پنجاب محتسب کی ہیلپ لائن نمبر 1050
پنجاب محتسب نے شکایات کے ازالے اور اس کے بارے میں بہترین معلومات حاصل کرنے کے لیے ایک ہیلپ لائن نمبر 1050 فراہم کیا ہے۔ آپ اپنے گھر کے آرام سے اس نمبر پر باآسانی رابطہ کر سکتے ہیں اور اس ادارے کے بارے میں بہترین معلومات اور شکایات درج کرانے کے حوالے سے رہنمائی حاصل کر سکتے ہیں۔ ہیلپ لائن نمبر پر رابطہ کرنا بہت آسان ہے اور کوئی چارج نہیں ہے۔ اس ادارے میں شکایت درج کرانے کے لیے کوئی فیس نہیں لی جاتی۔
درخواست گزار کو مشترکہ سماعت کے علاوہ بار بار دفتر آنے کی ضرورت نہیں۔ بچوں کے حقوق سے متعلق شکایات بچوں کے نام پر صوبائی محتسب کو بھیجی جاتی ہیں۔ شکایت درج کرواتے وقت آپ کا فراہم کردہ موبائل نمبر فعال ہونا چاہیے۔ اسی نمبر پر ایس ایم ایس کے ذریعے شکایات کی اطلاع دی جاتی ہے۔
Ehsaas 8171 Web Portal Registration Online New Update
بذریعہ ڈاک شکایات درج کریں۔
پنجاب محتسب میں ڈاک کے ذریعے بھی شکایات درج کرائی جا سکتی ہیں۔ اپنی شکایات کو سادہ کاغذ پر لکھیں۔ اس میں اپنا نام، پورا پتہ اور ایکٹو موبائل نمبر لکھیں۔ شناختی کارڈ اور حلف نامہ کی فوٹو کاپی منسلک کریں اور اسے قریبی پوسٹ آفس پر چھوڑ دیں۔ آپ کا اندھیرا موصول ہونے کے بعد، آپ کو آپ کے نمبر پر SMS کے ذریعے مطلع کیا جائے گا۔ آپ ویب سائٹ یا موبائل ایپ کے ذریعے پنجاب محتسب کا متعلقہ پتہ، ہیلپ لائن نمبر اور دیگر معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔
پنجاب محتسب میں شکایت درج کرانے کے بعد اس کے حل کے لیے زیادہ سے زیادہ 90 دن انتظار کرنا پڑے گا۔ ایسے معاملات پر شکایت درج نہیں کی جا سکتی جن کا عدالت نے فیصلہ کیا ہو۔